1/12

Godkväll!
Igår blev det somsagt birsta med tjejerna+ Crillo och Johan. Vi inhandlade gardiner, blommor, lampor och julstjärnor till vårat klassrum. Sedan begav sig killarna hemåt och vi andra mot Birsta City! Det blev mysmiddag och julklapp till Empe. Väl hemma dröjde det inte länge innan min älskling dök upp. Vi myste till ett OTH avsnitt innan vi somnade. Imorse stog klockan på 07.00 trotts att jag inte började förrän halv 1. Men vi båda insisterade på att se julkalendern. När emil hade åkt till skolan vid 8 gick jag och la mig igen och somnade om. Sedan åkte jag mot JB vid 12 tiden, då vi fixade och trixade upp alla nya fina grejor. Efter det blev det projektarbete i 3 timmar, det går framåt för mig och Erica! Tror det här kommer bli super bra. =)

Nu inväntar jag snyggemil som ska komma hit en sväng innan hans träning. Sen när han åker blir det plugg för min del, och senare beger jag mig mot matfors där jag planerar att spendera natten.

Nu när minneskortet till datorn är tillbaks så blir det självklart fler bilder.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0