7 april 2009 - åt helvete med himlen

Haft fullt upp hela dagen! Det där projektet med Barndagen gör mig slut i huvet.  Det är bara att kämpa, en vecka kvar nu.
Efter skolan åkte jag med mamma, Aggi och Tessan till Fresks och kollade tapeter, sedan vidare till Birsta för storhandling. Jag och aggi valde vad vi ville ha i våra påskägg sen gick jag, Aggi och Tessan och käkade Max. Mycket trevligt.

Tessan visade mig och Agnes världens coolaste grej. Det är väldigt svårt att förklara men Tessan, om du läser det här, så tycker jag att du ska dokumentera (bilder och text) din resa till gävle så kan alla förstå hur coolt det är!

Imorgon väntar ännu en fullspäckad dag.
Idrott på morgonen, sen en buss till matfors där vi ska sätta upp lappar om Barndagen, sedan tillbaks till JB för 3 timmars filosofi. Möte på Citybolaget 15.45 och vid 5 blir det presse köp till Katta.

Jag kom på en väldigt bra sak med bloggandet, nu när jag läste mitt inlägg kom jag på att vi har möte på Citybolaget imorgon, och jag ska tydligen stå för snacket, och blir nu så illa tvungen att planera även det....Kuljul.

Efter det blir det fan Andra Avenyn och sova. Jag är bajstrött.

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart jag ska dokumentera min resa, du får checka in min blogg efter helgen så får du se! ;)

2009-04-08 @ 18:07:42
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0