6 april 2009 -

Igår blev det inget bloggande av den enkla anledningen att jag hade inte ork eller lust eller vilja. Dålig bloggerska, ja vet!!

Umgicks med SB på dagen sen när hon åkte hem blev det städning av huset som jag hade lyckats stöka ner oväntat mycket. Efter det blev det dom 2 sista avsnitten av Prison Break säsong 2. JAG VILL DÖÖ OCH SE SÄSONG 3 NU!!!! Jag är helt jävla besatt. Vad gör jag när avsnitten tar slut? Mitt liv tar slut då!

Åkte i alla fall till J på kvällen och myste med honom, blev även kvar där över natten.

Imorse kom jag till skolan klockan 10. Då hade jag mentorssamtal som gick alldeles utmärkt! Hade bättre betyg än väntat i några av kurserna vilket alltid är roligt att höra. Sen blev det projektjobb, möte med rektorn m.m.

Nu är jag hemkommen och ska duscha. SKÖÖÖNT. Håller även på att kirra Prison Break. Jag kunde inte hålla mig....


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0