25 april 2009 - grillkväll

Mitt internet hemma fungerar tydligen inte.... Det gör mig väldigt sur kan jag ju meddela.

Jobbet imorse gick bra. När jag kom hem la jag mig ute i bikini i 2½ timme, så jävla varmt och skönt!
Katta kom vid halv 3 och vi myste på och började fixa oss. Sedan övningskörde jag till stan, vi plockade upp maria och mötte upp Jullan. Då handlade vi mat och for sedan upp till KIm, där jag just nu befinner mig.

Vi väntar in lite roligt folk och dricker vin.
Katta som inte alls gillar vin....... HAHAHAHAHAHA

Ser fram emot en rolig kväll. =)
Imorgon blir det jobb igen,

HEJ JULIA! PUSS PÅ DIG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Katta dricker alltid vin, varje gång hon är i vårat hus har hon ju alltid med oss sin jävla baginbox, ojojoj..!

2009-04-30 @ 19:49:10
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0