2 april 2009 - älskade hem

Hyfsat nyhemkommen. En fruktansvärt lång dag som har bestått av datorn, kalender och kaffe. Har suttit precis heeeela dagen med en projektplan, det har inneburit både tårar och skratt! Har varit så jävla känslig hela dagen, det var ett tag där mitt under dagen som jag var nära på att skjuta mig, men Erica muntrade upp mig, tack för det hjärtat!<3

När jag äntligen blev hyfsat klarre mötte jag upp Sandra. Vi tog bussen till Birsta och Drakborgen där vi hade innebandyavslutning. Fyfan vad jag lekte! Hoppborg, fotboll, bilåkning, spring och bus. En väldigt lyckad och trevlig eftermiddag.

Nu är Carro och Podas här. Vi spelar Guitarr hero och jag tänkte hoppa i duschen. Det behövs efter denna dag kan jag meddela!
Får se vart jag sover inatt. Har ingen skjuts till skolan så det kanske blir hos min favvo kuss eller någonting.
Imorgon blir det iaf utgång med några tjejer i klassen, det blir skoj!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0