16 april 2009 - jag är smart

God kväll!
Jag har kommit på mig själv med att när det blir för mycket i huvudet, för mycket känslor och för mycket att göra, då skiter jag i allt. Jag skiter i att höra av mig till folk jag egentligen vill prata med, jag skiter i att vara trevlig, jag skiter i att försöka ordna så att det blir bättre.
Nu när jag har kommit på mig själv med detta lilla problem så är det lättare att må bättre!
Ibland vet jag inte själv vart problemen ligger, men ingenting blir ju bättre av att jag sitter isolerad och tycker synd om mig själv.  Fast i och för sig så tycker nog min magkatarr att jag borde ligga hemma isolerad, eller i alla fall ta det lugnt ett tag.
Idag åkte Jag och Carro till birsta för att lämna in min älskade kamera på lagning. Efter det drog vi till stan för att sola i nya rör, lite för länge.... Dock har mitt röda lagt sig, hur går det för dig Carro?
Efter solningen plockade pappa upp oss och jag övningskörde först till Fresks och sedan hem.

Nu håller jag på att rensa mitt rum efter bomben som slog ner här för ca. en vecka sen....

IMORGON BLIR DET HUVUDSTADEN MED HUDIKSVALLS SNYGGASTE BRUDAR!
(Erica räknas dit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0