13 april 2009 - hos SB

Jag är kass på att uppdatera.  Det har helt enkelt inte funnits någon tid till det!

Rockfesten i lördags  var kanon kul! Jag skulle ta det lite lugnt, men ni som var där vet hur det gick med det.... Jag skyller allt på det där jävla kortspelet och alla som gav mig klunkar hela tiden! Drog även på max sedan skjutsade kim hem mig, tack för det! =)

I går blev det jobb, och sen låg jag i sängen hela dagen med bakis ont och magkatarr ont. Det blev hela 13 avsnitt Prison Break. Jag är nu inne på säsong 4. Spännande!

Imorse blev det också jobb, ett rent helvete var det men jag och Maria tog oss som vanligt igenom det.
Vid 5 tiden åkte vi mot Matfors och SB med Carro och Emma sen packade vi massa mysgrejer och handlade och begav oss ut i skogen för korvgrillning och annat. Satt där i nån timme innan vi gick hem igen.

Jag, Carro och Emma har varit och storshoppat på Tempo (som nu har ett nytt namn som jag inte vet).

Nu kommer iaf lite bilder från Rockfesten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0