1 April 2009 - JB

Fick precis ett sms från moder där det stod att dom blir hemma från fjällen för att Affe har haft magsjuka. KUL JUL! Men eftersom jag är så smart så fattade jag att det bara var ett April skämt. 

Igår efter skolan blev det fika med Rebecka, Erica, Sandra och Carro. Mysigt som vanligt. På kvällen blev det "Den rätta för Rosing" finalen sedan skjutsade pappa mig till J. Jag kollade lite på Prison break och vi somnade vid halv 2. Imorse vaknade jag av att Katta ringde. Jag lämnade skönaste sängen och sedan gick jag och mötte henne. Sedan gick vi och handlade frulle sedan vidare till Joel. Vi åkte med han till Idrotten där det blev Volleyboll, sedan hem till Joel igen där vi fixade oss och sedan drog vi och käkade. Nu är jag och Katta på filosofin som vi har längtat efter så jävla länge.... Ingen lärare, men uppgifter att göra....
Blir också möte med projektgruppen sedan.

Jag ska sedan hem till ett tomt hem eftersom hela familjen åker till fjällen idag, kommer hem på Söndag.

Mina snyggingar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0