lalalalalalaaa

Tjooyao!

Är ganska nyhemkommen från skolan/staden. Har bara hunnit peta i mig lite mat, sen säger pappa att nu ska vi tillbaks till staden, och jag ska köra! Självklart tackar inte världens bästa övningskörare nej till det!

Dagen har varit oerhört långt, trotts att jag gav mig själv en underbart välbehövd sovmorgon. Kom till skolan vid 10 sedan talk with the kurre med hela klassen. Förstår inte vad det är bra för och varför vi gör det.
På eftermiddagen hade vi estetiskverksamhet och blev indelade i grupper och skulle göra ett arbete om färglära. Jag ljuger inte om jag säger att det var den värsta lektionen i hela mitt liv!

Efter skolan var det fika och planering med tjejerna. På torsdag 12.30 <3

Nu ska jag ut och köra!
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0