GRATTIS HÅKAN HELLSTRÖM

... Som den andra September fick sitt andra barn! GRATTISGRATTISGRATTIS!

Godkväll kära läsare!
Just nu ligger jag i sängen och tänkte sova, men tanken slog mig då att inget blogginlägg hade då kommit upp under dagen.

Fan vad jag är kass.

Har haft fullt upp idag faktiskt! Har haft möte angående UF m.m. Maria och jag har en sån jävla bra start så jag mår nästan illa av glädje! Det känns så sjukt jävla bra och jag djslkmklasmdklasmdklas, Ja! Så glad blir jag faktiskt!

Imorgon bitti väntar tandläkarfittanusarna. Jag mår så jävla dåligt, jag kanske inte åker dit? Fast då måste man ju iochför sig betala. Fan.

Nu ska jag fan sova.
Godnattttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0