nattinatti

Det är nu jag ska ha en sån där fet illoge för att jag bloggar och är världens bästa bloggerska! Det är faktiskt konstigt att jag inte har fler läsare men denna skrivtalang som jag har fått av gud! Det är dåligt av svenska folket att inte gå in på min kära blogg tycker jag! SKÄRPNING!

Idag efter skolans slut så åkte jag och MN till Birsta med hennes mor, sedan vidare tillbaks till stan. Sen har jag hunnit träffa Carro, duschat, sett idol och så vidare och så vidare och aa, ni fattar.

Nu ska jag se GG sedan sussa! Imorgon-> Skola, Jobba, sen vara med T.

GODNATT<3

Är det bara jag som tycker att det här är skit kul?



Kommentarer
Postat av: linda

haha :)

2008-09-05 @ 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0