mondaaaaaay

Om det skulle finnas ett pris till den som är dåligast i världen på att uppdatera sin blogg då skulle jag fan vara top 5 iallafall! Så om man ser det på det sättet är jag ju bra på någonting iallafall. =)

Dagen började med några arga minuter för Anna. Jag hade helt enkelt en jävligt dålig dag. Väl framme i skolan var det dags för matte prov. Jag och Johan slog vad om en tjuga vem som skulle få sämst av oss två, om jag har bättre än honom så ska jag ge honom en tjuga och tvärtom. Ta med mina pengar imorgon Johan?
Så dåligt gick det....

Jag har även hunnit dragit i mig icketräknade antal puckar med hockeypulver idag. Det var gott!
Jag har också kört till och från Matfors med en stolt MN i baksätet. Det var kul.
Jag har ätit pizza i matfors med MN och Pappa. Det var gott.
Jag har jobbat. Det var inte kul.
Jag har färgat mitt hår, eller MN gjorde det. Det var välbehövligt.
Jag har längtat till Torsdagen. Det blir kul.
Jag ska nu kolla på andra avenyn och sova. Det blir skönt.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0