Min kära vän SB<3

Ni som har följt min blogg ett tag, eller läst då och då, vet vem jag pratar om när jag säger SB. Sandra Bergström.

Har just ägnat en timme i telfonen med henne, och jag skulle fan inte klara av att inte vara kompis med denna roliga jävel!

Förlåt Sandra, men jag kan fan inte hålla mig!

Sandra : Näääämen alltså, det är ju bara att välja och braka liksom!
Anna: VAD SA DU?
Sandra: inget...?
Anna: JOOOO!! VAD SA DU????
Sandra: Välja och braka?
Anna: SA DU BRAKA? SOM MED "B", BRAKA?!?
Sandra: ja?*skrattar lite nervöst* eller jag vet inte?
Anna: HAHAHAHAHAHAH MEN LILLAGUMMAN, DET HETER FÖRFAN VÄLJA OCH VRAKA!

DU ÄR SÅ JÄVLA ROLIG HAHAHAHAHA
Denna lilla komikern ska jag spendera hela helgen hos!

Nu ska jag fan sova! GODNATT =)

Kommentarer
Postat av: SB SB SB

TACK FÖR ETT HELT INLÄGG I DIN BLOGG ANNAMAGGAN=DD

(du har ännu en gång skämt ut mig inför svenska folket=/)

2008-09-10 @ 23:17:40
Postat av: Störstabloggaren i hela sverige(anna)

Lilla vännen, det skiter jag i! Du är så blond så folk tycker om dig ändå:D

2008-09-10 @ 23:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0