Livet innan det kunde jag, utan och innan

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att min uppdatering har varit så dålig....
Det har berott på många olika saker t.ex att jag är inne i en väldigt less period.

Självklart blev jag så glad så att tårarna sprutade när Emma klev av tåget idag!
Jag och tjejerna hade laddat upp med en "Välkommenhememma"-skylt, partyhattar och partytutor! Emma själv hade nämligen ingen aning om att vi skulle befinna oss där klockan 13.46 då tågen anlände.

13.46? Slutar inte alla JB-Barn 15.30 varje dag?
Svar: Jo, desvärre gör vi det! Men jag och MN kom på en nödlögn, vi tog en varsin ledighetslapp och klottrade ner någonting i stil med: " 50-års kalas i Järvsö, (Jobba)". Smart tänkt anna och MN! Så vi fick ledigt!

Ikväll har jag varit med världens bästa tjejer.
Det är nu sovdags för Anna Johansson eftersom hon ska vara duktig att kliva upp klockan 6 för att jobba!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0