Krokvägen 10 Uppdate

Godkväll!
Blev en mycket sen uppdatering idag!

Har självklart varit på favorit JB idag. Hade engelska B och filmtittning på förmiddagen och sedan bestämde jag mig för att hoppa av kursen "organisation och ledarskap", av olika anledningar.
Så vid halv 12 träffade jag och MN upp Sandra för att dra en sväng på stan.

Jag och MN tog 2 bussen hem till henne där jag solade och sedan kom även Erica som jag inte träffat på år och dar!
Aggi kom och hämtade mig vid 5tiden och jag åkte hem för att snabbt laga mat till mig och mina kära småsyskon och packa ihop inför min flytt till SB!

Ska faktiskt bo här hela helgen. Lybb mig va?
Har spenderat kvällen med SB, David och Rebecka! Jag har för det mesta sovit om jag ska vara ärlig.... Min förkylning är långt ifrån borta för er intresserade.

Men nu ska vi kolla OTH!
 

SÅHÄÄÄR bra tyckte affe att jag hade gjort maten!
(Jag behövde knappt tvinga honom att se så glad ut)



Sandra och jag har det mys med OTH, Chirre m.m! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0