JB-update

Klockan är nu strax halv 11, detta innebär en timme kvar till lunch! Någon som vet vad det är för mat idag? =)

Hade sån jävla ångest imorse för det var dags för det första matteprovet i matte B! Det var anledningen att jag klev upp imorse! När jag och MN kommer till skolan får vi reda på att Anne är sjuk, och matteprovet inställt! Jag har nu suttit en väldigt lång tid och inte gjort någonting alls, det känns jävligt surt!

Någonting mer som är jävligt surt just nu är att vi inte hittat något boende i Göteborg den 26-27. Det smarta var att vi skulle sova där en natt för att gå på håkan på kvällen och shopping på lördagen. Men alla jävla hotell och vandrarhem är fullbokade! Bajs på det.

Nu ska jag fortsätta att göra absolut ingenting, hehehehehehehehehehehehe.


Här kommer bilder från lördagen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0