hehehehe

Ärligt talat, jag måste vara den bästa bloggerskan i hela världen! Även fast jag är hur trött som helst och mest av allt skulle behöva sova på momangen, då offrar jag mig! Jag ställer upp för mina kära läsare och skriver ett inlägg bara för att dom ska få veta hur bra bloggerska jag är. Har alla förstått hur bra jag är nu?

Maria följde med mig och köpte vitlöksbröd, som den trogna vännen hon är. Efter det satt vi och spånade på lite idéer angående vårat UF som kommer bli prima.
Hade  Estetisk verksamhet på eftermiddagen där jag fick måla för första gången på JB någonsin!

Efter skolan drog vi och badade, vi simmade faktiskt jätte mycket! Sen åkte jag med Mamma och körde lite. Gick faktiskt utmärkt även det!

Det känns som att jag har gjort många bra saker idag, ändå känner jag mig bajsless.
Därför tackar jag för denna dag! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0