Jag känner mig som en främling

Dom har kommit! FATTAR NI? Dom har kommit! =D
Ingen förstår vad jag pratar om och ingen kommer någonsin att fatta vad jag menar med det här!
Men fan vad jag blev glad!

Hade en måttligt stressig dag idag. Först öppethus på mittuniversitetet. Var och kollade på journalistlinjen, men fy satan vad svårt det verkar vara att komma in!
Sedan drog jag, Mn och Johanna på stan en sväng. Det var niiiiiice. Köpte mig välbehövd hårfärg.
Klockan 14.00 hade jag och Maria möte med Malin och Stefan om morgondagen, kan bli jävligt kul! =)
Plus att jag och MN var och simmade idag, bra jobbat oss!
Nu har jag fikat födelsedagsmiddag för väldens bästa mamma, nu blire plugg!

 
Grattis världens bästa mamma på födelsedagen!
Och grattis en dag i efterskott på bröllopsdagen<3

Kommentarer
Postat av: Soran

Va sööt de är =) Hehe Grattis Beritt!!

2008-10-30 @ 03:12:39
Postat av: Bloggägaren

Japp! Dom är världs söta! ;) Det ligger i släkten! Det ser du väl på Sara! ;) aa jag ska hälsa! =)

2008-10-30 @ 20:59:57
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0