Sov time

Nu orkar jag fan inte plugga mer. Vi har prov på 5 kapitel och jag kan 2 av dom, tur att jag har lite tid för plugg även imorgon! Men imorgon händer det andra roliga saker som jag kan berätta om då! Just nu vill jag bara sova och slå ihjäl den idioten som lurade mig på ett One tree hill avsnitt.

Näe nu läser jag igenom personlig försäljnings grejerna en gång till, sen sover jag.

Godnatt =)

PS: tycker förresten att det är måttligt konstigt att inte Sandra eller Maria har hört av sig och frågat vad jag menade i tidigare blogginlägg, vad är det egentligen jag har fått? ÄR NI INTE NYFIKNA?!?!?!? jag blir ledsen i ögat på er! Ds.

Kommentarer
Postat av: SB

men jag har ringt dig,jag ringde det första jag gjorde när jag läste det=O=O=O kan fan inte sova för jag tänker på det,mohaha!

jag som ska vara ledsen på ögat=(

2008-10-22 @ 00:03:02
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0