Nightynighty

Jag fick en kommentar från "öttumsbon" att denna person saknade världens bästa Anna.... Hmm.... Vem kan det vara?
Jag menar, hur många känner jag som bor i Öttum? Jalle, Emmas mamma, Rolle, 4453 hästar, 5345 katter.... Det känns som att jag har glömt någon. Fan jag kommer inte på vem....... Aja.

Denna dagen har jag hunnit med så sjukt jävla äckligt mycket! Jag är mycket stolt över mig själv.
Slutade egentligen jävligt tidigt idag, men jag, MN och Erica satt kvar och pluggade på skolan. Sedan gick jag och MN på intervju på the store, vårt arbete kommer bli super som vanligt! Jag tog 16.15 bussen mot alnö för att jobba sista gången! JAG ÄR EN FRI MÄNNISKA!
Pappa, Aggi och Affe kom och hämtade mig från jobbet och sedan vidare mot Birsta där vi käkade och jag fick en jacka och sjal! NICE 8-) Nu har jag varit ute och gått, städat rummet och ligger äntligen i min sköna säng.

Nu ska jag se på A.A. Imorgon väntar en låååång dag. Som avslutas med mys hemma hos Anncaroline med henne och MN. Ser fram emot en myskväll med er =)<3 (kommer självklart sakna SB, ES, RS, EO,AW m.m.m.m.)

GODNATT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0