My heart has started to separate.

Ligger just nu i min dundersköna säng och lyssna på världens bästa The Fray!
Ska snart åka med pappsen och lämna tillbaks filmer och handla, anledningen till att jag ska följa har ni väl redan kommit på? (Övningskörning)

Igår hade jag och tjejerna en mysigkväll framför Idol! Men jag och SB pratade om hur mycket vi saknar våran älskade Lidköpingsbo. Men snart kommer hon hem till oss! Och så ska vi ha skoj, för jag har saknat henne så mycket<3
Jag och Maria sov över hos Carro och jag och Maria somnade framför CSI, jag hatar det! Då får man aldrig veta hur det slutar.... =(

Det här känns som mitt livs mest oplanerade helg! Helt sjukt. Vi brukar alltid ha bestämmt i minsta detalj var vi ska göra på helgerna, men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra av min lördagkväll! Vad är detta? :O

Näe, nu ska vi åka!
Ha en bra lördag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0