JB-Update

Har precis anlänt till skolan, efter ett badmingtonpass uppe i skönsberg! På väg till idrotten hände det en liten olycka med bilen, men som tur var gick allt bra ändå! Sedan missade vi bussen på väg tillbaks till skolan, men nu är vi äntligen här! Och snart är det dags för lunch. =)

Jag ber om ursäkt till Sandra och Maria för att ha anklagat dom för att inte blivit nyfikna över vad jag har fått. Men det hade dom blivit! Och jag är glad över det! =D

Näe, nu tar jag med mig mina små töntar till lunchen, sen på eftermiddagen blir det redovisning av Organisation och Ledarskap, sen är den kursen slut! =D

DET FINNS INGEN JAG SAKNAR SÅ MYCKET SOM DIG<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag saknar DIG, DIG, DIIIIIGGG!<3

fyra dagar kvar!

2008-10-23 @ 10:34:57
URL: http://eemmajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0