It's time to let go of everything we used to know

Idag har det varit en sjukt skön dag, som kommer sluta i en mysig kväll med mina älskade tjejer. Och ev killar om Emil hittar någon pyjamas.....

Vi ska alltså ha pyjamasparty, kolla på skräckfilmer och mysa. Vi är omogna, töntiga och jävligt roliga! Så ni är bara så jävulskt avundsjuka på att ni inte får vara med oss! =)

Det roligaste just nu är att det är ruskigt halt ute, och ni som känner Carro vet att hennes meriter inom övningskörning kanske inte är dom absolut bästa....Och det är hon som ska köra oss till Emma! Så jag är fruktansvärt nyfiken på hur denna resa kommer att sluta! Förhoppningsvis överlever jag, men om jag inte bloggar imorgon så förstår alla att då har jag varit med om en olycka.

Ni får ha en trevlig tisdagskväll! =) Hör av er!=)

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0