I want to be that star'

Även fast jag och Maria bara har varit borta sedan i lördags så kändes måndagen väldigt efterlängtad. Förmodligen för att vi älskar Sundsvall och förmodligen för att emma skulle komma hem!
Har iallafall haft en trevlig vistelse i Östersund.

När tåget rullade in i Sundsvall runt 7 tiden, så stog SB, Rebecka och Carro där och välkomnade oss. Ca en timme senare stog vi på samma plats igen när Emmas tåg rullade in. Som vanligt blev det mycket tårar och skratt. Vi vandrade mot Biteline där vi satte oss och käkade och pratade i några timmar, sådär som bara vi tjejer kan!

När jag äntligen kom hem så väntade världens bästa grej! Min födelsedags present från Anton stog där den skulle!(se bild nedan)

Nu ska jag kolla A.A, sussa och peppa inför morgondagens simning och tjejkväll.
Natttii<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0