I know how it hurts

Kära bloggläsare, jag ska flytta hemifrån!......

Visserligen i bara 3-4 dagar, men ändå! Nu ska jag och tjejerna se om vi skulle kunna klara av att bo tillsammans! Vi har i och för sig klarat det förut, så vi hoppas att även denna gång ska bli kanon!
Jag, Carro och Maria tar kvart över 10 bussen till Matfors där Sandra och Emma väntar! Vi ska ha lika mysigt som alltid!

Idag har jag varit med Carro och Maria hela dagen. Vi vaknade, åt, simmade, solade m.m. En trevlig dag helt enkelt!

Näe nu ska jag packa och städa klart!
När jag anländer till SB lovar jag att jag ska berätta världens roligaste grej! HAHAHAHAHAHAH


Bjuder på en måttligt gammal bild på Maria, Carro och Migsjälv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0