Friday, I'm in love

Hejhejhallå!
Ligger just nu i sängen, är så sjukt trött, tänkte bara äta nu sedan gå och lägga mig för kvällen, mår fan inge bra.... Så Carro och Maria, när ni läser det här så kanske ni förstår att jag inte kan vara med er ikväll. Ring inte på mobilen för jag har inge batteri och inte på hemtelefonen heller för jag har inte råd till en hemtelefon....
Hoppas ni förstår att jag inte vill vara med er och att jag inte vill prata mer er... Är det OK?

Jaja, nu till någonting annat. =)
Har hunnit med super mycket även idag. Skolan, möte, simning m.m. I'm very stolt over myself!
Näe nu ska jag stoppa i mig lite käk och packa färdigt, sedan ska jag till Anncarolin med henne och MN. Sedan imorgon åker jag direkt till MN, och blir där hela dagen och sussar där. Mycket planer, lite tid!

Som ni förstår så var jag dryg med att jag inte vill vara med mina gullhöner. 8-) Förlåt för att jag ljög!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0