At SB:s

Tjooooooyao!
Sitter just nu hemma hos min goda vän SB med henne och Carro. Vi sitter och dricker vin och myser på. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på här näst! =)

Igår var en superduperkväll! Hade jätte trevligt med alla mina kära vänner! Tack så jätte mycket bästa brudarna och alla ni som var här, ni är guld!
Synd bara att vissas liv går ut på att förstöra för mig, så jävla  omoget och barnsligt gjort. Men jag tar inte åt mig, även fast jag inte tycker om er så skulle jag inte orka sabba för er.... Så att ni vet det!

Hade det iaf toppppppppppen<3

PUSS

JUST NU:


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag läste min kommentar, varför vill du inte göra min design?

2008-10-05 @ 12:18:23
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0