anything to make you smile

Just nu sitter jag med hårfärg i hela håret! Jag ska bli lila i huvet!

Redovisningen idag gick kung bra! Sedan pluggningen uppe hos pappsen inte lika bra.... Öppethus grejen uppe i haga gick bra, och min hårfärgning och pluggning kommer förhoppningsvis att gå bra!


Och jag ska inte bli lilahårig! Jag ska förbli mitt blonda lilla jag! =)


Jaja, nu blire plugg och ursköljning!


PS: Maria och Sandra, jag fick hem ytterligare en sak idag! Som gjorde mig super glad! Och mest glad är jag över att ni inte har någon jävla aning om vad det är! DS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN LÄGG AV NU ANNA!!!!

sluta vara så hemlighetsfullmjag blir as nyfiken!!

ring mig när du har tid för mig......

2008-10-22 @ 22:14:06
Postat av: maria

ska jag få veta imorn ELLER ska jag få veta snart ELLER ska jag kanske få veta det om två år ELLER..

2008-10-22 @ 22:56:01
URL: http://mariatn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0