When you try your best

Ligger just nu i den underbara sängen som är skönare än skönast. Kom hem vid kvart över elva och har typ sovit sen dess. Hade x antal missade samtal, synd för er att min mobil var på ljudlös! ;-)

Mina 3 timmar matte idag blev istället 15 minuter matte.... Stefan kom och sa att jag och Maria skulle vara ambassadörer och ta hand om niorna som kommer från grundskolorna den här veckan. Skönt för våran del! Efter det hann jag inte jobba någe matte alls för mina bihåler höll seriöst på att explodera så pappa ringde och jag fick åka med honom hem. Håller just nu på att ladda ner nya Grey's avsnitten och Gossip Girl avsnitten!
Tror fan jag ska lägga mig i ett bad nu.

Hejdå

Har förresten snott gamla bilder av SB! Några av dom kommer upp här så småning om men ni får nöjda er med en ca 4 år gammal bild så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0