Torsdagkväll

Jag har ont i huvet och är väldigt trött! Det innebär att jag kommer nu slå på ett avsnitt Grey's anatomy och sedan somna så sött till det, precis som jag har gjort de senaste 2 kvällarna! Bra jobbat Anna!

Skoldagen har gått fruktansvärt fort. Hade estetiskverksamhet på morgonen, lite drama övningar och sånt. Jag och MN fick en hel del 9:or att ta hand om. På lunchen kämpade vi vidare med vårat UF som går framåt nu! Det känns grymt bra fick ett mycket glädjande samtal för nån timme sen, från en organisation som kommer att samarbeta med oss! Mer om det kommer senare!
På eftermiddagen väntade ytterligare några 9:or, även det gick väldigt bra! Sedan lite Engelska som inte gick lika bra!

Imorgon är det Fredag för er som har missat det! =) Matfors 9:or kommer på besök, vilket jag ser fram emot!(VÄLJ ENTREPRENÖR SÅ JAG OCH MARIA HAR NÅGONTING ATT GÖRA! NI FÅR EN TIA VAR?)
På kvällen----->TIGER LOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0