SS=Sliten söndag

Jag ber om ursäkt för min usla uppdatering! Men det kan faktiskt inte hjälpas, jag har haft en fullproppad helg och det är inte förrän idag som jag äntligen kan andas ut!

I fredags blev det birsta med Maria och Johanna! Hade en jätte mysig eftermiddag/kväll. Jag som skulle shoppa minst, kom ändå hem med mest? Blev en kjol, tröja, smink, hårgrejer, julklappar m.m. Käkade även på charm 2 gånger! Först tacotallrik sedan blev det mysfika! Vi åkte hem när Birsta stängde och då åkte jag och MN hem till mig. Vi färgade hennes hår och satte i min hårförlägning innan vi äntligen gick och la oss vid 2 tiden.

lördagmorgon klev vi upp klockan 06.15 för att åka och jobba. Var lite segt ett tag men för övrigt gick det jätte bra!=)
Kom hem vid halv 12 och då var det bara att duscha och packa om. Det var nämligen dags för firning av Maria! Vi överraskade henne och hämtade henne vid 2 tiden, sedan in till stan där vi klädde ut henne och hon fick göra uppdrag. Sen gick vi och käkade innan vi åkte upp till Bosvedjan där vi hade hyrt världens finaste relaxlokal! Så sjukt trevlig kväll! Bästa på länge enligt mig! Mer än så bör inte nämnas! (Glas-ljus-.glas-skål-ljus-ljus-skål-pool<-- Internskämt!)
Anton och FIlippa kom och hämtade mig och Maria vid 3 tiden, somnade hemma hos Maria vid 4. Då var det 2 timmar kvar innan vi skulle upp och jobba! SMART!

Imorse kom taxin och hämtade oss vid halv 7, sedan härdade vi och körde vårat arbetspass. När vi var klar fick vi vänta i stan i 2 timmar innan våran buss gick! Maria somnade på Ica esplanaden och jag sov som ett as på bussen hem!

STOR ILLOGE TILL MIG OCH MARIA! Guldstjänor i mängder till oss!

Nu blir det snart käk, sedan plugg, om jag orkar..... Också vänner och A.A såklart.
PUSSSSSS<3
Fler bilder kommer! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0