SNÄLLA AGNES

Tacka JA! Du vet hur vi allid snackar om att alla i våran släkt är så duktiga på allting utom du och ja? DET HÄR ÄR DIN CHANS!!!!
Jag är nog den stoltaste storasystern i världen!
Min kära lillasyster är nominerad till Matfors Lucia! Personligen tycker jag självklart att hon ska tacka ja, så jag får sitta där med tårar i ögonen den 13 December. Men hon själv tycker verkligen inte det,VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?

Jag hoppas att du förstår att nu när du läser det här att du borde tacka ja! Ett stort jävla JA!
Är det någon som vet vem det är som har nominerat henne? Isf hojta! För det vet inte vi.

Jag blir fan mer pirrig än vad hon är! TACK JA DITT LILLA AS!


Kommentarer
Postat av: Matfors Bo!

Förlåt men de va jag!

2008-11-04 @ 20:15:20
Postat av: agnes

tack för stödet anna! :D jag gör det lika mycket för din skull som för min, om inte mer... haha, yeah nu är det min tur att vara den speciella i släkten! ;)

2008-11-04 @ 20:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0