Onsdagkväll

För er som inte förstod det tidigare så var den min underbara gudmor som var min och Marias lunchdejt! Hon hade även slängt in en kommentar om att hon var glad att jag var tillbaks med bloggandet! Självklart gör jag och Maria allt för att du ska ha någonting att göra/läsa när du är borta från oss på veckorna!

Efter skolan mötte jag upp brudarna minus Maria, för att fika och planera lördagen. Det kommer bli sjukt roligt!
Vid 6 tiden träffade jag upp Johanna och Maria, vi gick och käkade, sedan solade jag och Maria innan vi tog 19.15 hem.

Ni som är i min omgivning vet att jag har klagat på att jag har sjukt ont i min fot? Jag har inte klivit snett, ingenting, men nyss gjorde jag världens upptäckt! Den högra fotknölen är 5 gånger så stor som den vänstra! Det är alltså jävligt uppsvullen! Vad har hänt? Har någon slagit mig i sömnen? Vad är det här?

SER NI????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0