Onsdag

God morgon!
Fan va jad hatar att vakna på morgonen när man har världens bästa dröm! Ärligt talat så är det bland det jobbigaste som finns! Jag hade ställt klockan på 08.15 för att ha en halvtimme på mig att åka till Issa för att sedan rulla vidare mot squash-hallen där dagens idrottslektion skulle hållas. Men när jag vaknade var jag mitt i drömmen och beslutade mig för att åka in till Psykologin.

Allt var perfekt planerat! Förutom drömmen, istället för det bra drömmen började jag drömma om att jag och Carro blev ovänner, att vi började slåss på stan, inte särskilt likt oss? Skönt att det var en dröm iallafall.

Nu är jag färdig fixat och väntar på min Lunchdejt som ska ta mig till skolan. Men först ska hon bjuda mig och Maria på lunch. MYSIGT! ´

Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0