JB-update

Jag och MN sitter just nu i ett grupprum och kämpar på med engelskan! Fyfan är allt jag har att säga.....
Ska göra en fet djupdykning, med massa olika områden och uppgifter. Jag är precis klar med nr.2, man ska vara klar med 4 eller 5 idag! Bra Anna!

Imorse hade vi 3 timmar estetisk verksamhet! Fick en skit rolig uppgift! Jag, Amanda och Maria tog fram våra kreativa sidor, så vi hoppas på att det blir bra!

Nu ska jag kasta ut datorn genom glasväggen, sedan ska jag hämta min väska och jacka, sedan ska jag och maria traska till bussen. Ska först upp till Kuben för att Maria ska skriva papper, och vi ska få nån maskinvisning. Direkt efter skjutsar pappa mig till matfors för att träna mina och Sandras små älsklingar!

Så vi hörs ikväll!
PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0