JB-update

Sitter på Jb nu med världens huvudvärk. Dagen började bra för att jag och pappa åkte och hämtade min mobil på Stjärnafyrkant! Det kändes som en otrolig lättnad i mitt hjärta att få tillbaks min lilla älskling! Dagen blev sämre när jag fick mitt första IG på Johnbauer, på mitt matteprov som vi gjorde förra veckan. Fan vad surt. Livet går vidare och nationella i matte B blev framflyttat 10 dagar också! Jete rolikt.

Fick även förfrågan om vårat UF ville stå på Julskyltningen på Söndag! Självklart tackade vi Ja, så vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag kämpa klart med videobandspelarens ersättare(what?) sedan ska jag och JoHäna gå långt och helvetet och köpa kuvert eller nått.... Sen simning!

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: charlotte

Hejsan! Idag säljer jag på bloggen jätte fina nyårsklänningar under 250 kr!, skor, klänningar, Jeansjacka och kjolar. Först till kvarn!

Kika gärna in om du är intresserad!



Hälsningar Charlotte

2008-11-25 @ 12:58:10
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men HELVETE Anna! Du ska ju finnas på plats i matfors från klockan kvart över tre för att stötta din lillasyster när hon står så vackert på scenen på torget iklädd lucialinne och grejs, nu blev jag ju besviken :'/// hohohoho

2008-11-25 @ 18:25:06
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0