I think I could understand

Godkväll!
Har spenderat en mysig eftermiddag med min bästaste pappa! Efter att jag och Jojjan hade simmat ville han ha med mig till birsta för att hitta ljusslingor att häva på huset! Självklart , tänkte jag som trodde att det skulle gå på en timme max!
Vi letade och letade, ingen ljusslinga fick vara över 5 meter, och absolut inte ha någon annan färg än den vanliga glödlampefärgen(ni fattar va?). Allt tog sån jävla tid! Men det var faktiskt värt det, jag fick en fin adventsstjärna att ha i mitt fönster PLUS att jag fick spendera lite tid med pappsen! Efter det åkte vi och handlade+tankade+köpte mat. Jag lämnade sporthallen klockan 17.10 och var hemma återigen klockan 19.55.

Nu ska jag faktiskt se på OTH, hoppas fan det är bättre än förra gången!
PUSS!

PS: Jag och MN är dom roligaste som finns! HAHAHAHAHAHA Ds.

Kommentarer
Postat av: maria

jag kan nog hålla med om att vi är det, HAHHAAHHAHA

2008-11-25 @ 23:12:09
URL: http://mariatn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0