Dagens sanning

Nu är läget så här, jag tänkte vara 100% ärlig. I hela mitt liv har jag prioriterat vänner/familj i första hand. Mitt mål med livet har varit att få dom som jag bryr mig om att må så bra som möjligt. Vilket är mycket omtänksamt gjort av mig själv, men egentligen är det inte mycket som är positivt med detta eftersom det innebär att jag har aldrig kunna stanna några sekunder och funderat ut hur jag själv mår och kunna utgå efter det. Nu har jag hamnat på en punkt i livet som har fått mig att inse att jag måste tänka mer på mig själv, bli mer egoistisk och tänka på vad som egentligen är bäst för mig. Frågan är hur länge jag kommer att klara av det?

Helst av allt skulle jag ville gräva ner mig några dagar, sakta ner farten helt enkelt. Den här veckan har varit så jävla hektisk, så att få lägga sig i min egen säng nu var så skönt och efterlängtat så jag nästan började grina! Det här låter kanske mer illa än vad det är. Imorgon tar jag bort msn från datorn. Jag har lovat mig själv att inge msn+blogg på några dagar, min tid är viktigare. Så från och med imorgon kan ni nå mig via mobiltelefon.

Krya på mig själv och ni andra få ha det så bra!<3

Kommentarer
Postat av: erica

Du kommer klara det här gumman. Vi finns här hela tiden precis som du alltid finns där för oss.

I´m proud over you <3

2008-11-08 @ 12:44:27
URL: http://ericasorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0