Back on Track!

Yesbox, det är precis vad jag är! Tillbaks till verkligheten, alltså bloggen! Det har kliat någonting så grymt i mina fingrar, har varit sugen på att skriva, eftersom jag älskar att skriva. Inte bara blogginlägg utan med mera, med mera, med mera.

Det har varit mycket tjat hit och dit, så nu ska jag fan få ordning på skiten! Designen ser kanske lite halv ut för tillfället, men det är smällar man får ta här i livet!

För övrigt är det måndag kväll! Skoldagen gick fort, simmade med Johanna, solade med SB.
Imorgon är det en stor dag, jag får tillbaks mitt matteprov! Håll tummarna för mig! Sedan fick jag några stackars hundralappar för ett jobb jag gjorde på 4 timmar hos Norrlands. Det gillar vi! Och dom vill jag mer än gärna göra av med imorgon, någon som är frivillig till en shoppingrunda? =)

Jag vill också säga att jag älskar Norrlands! Jag kan för första gången säga att jag älskar det otroligt mycket! Anledningen till detta är att min bästa vän/livskamrat/barndomsvän/klasskamrat ska bli min kompanjon! Vi ska jobba tillsammans! Och det gör att jag älskar Norrlands! <3

Jag menar, vem skulle inte anställa oss? ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0