JUUUUUUUUL

Jag har skrivit typ 3 inlägg dom senaste dagarna som inte har blivit publicerade. Det gör mig arg på blogg.se.
Jag har inte alls kryat på mig, inte det minsta. Min förkylning har blivit värre. Det är inte alls roligt speciellt inte nu när världens bästa SB fyller år på lördag, och att världens bästa Emma kommer hem och för att jag ska till världens bästa stockholm med världens bästa MN på söndag. INTE KUL!

Gårdagen var i alla fall bra. Jag måste ha varit grymt snäll i år med tanke på att jag fick nästan allt jag hade önskat mig.
En ny plattång, Kents samlinsbox, parfym, smink, pengar till en kamera, presentkort på Birsta City, USB-minne, Hårspray och skyddspray från frisören, krämer och sånt i mängder, örhängen m.m. Det är nice.

Mest glad blev jag nog över Affes julklapp, Giutar hero world tour eller vad det heter. Hur roligt som helst! Speciellt när jag är grym på skiten.

Nu ska jag fortsätta med mitt viktiga liv, att ligga i min säng och göra absolut ingenting. =D
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0