Tack affe, för stödet

Jag ska blogga om min dag sedan, ta det lugnt bara. Sitter just nu och sliter arslet av mig för äckel matte B. hatahatahata.

Affe är ialla fall universums sämsta stöd....

Affe-"Hur går det Anna?"
Jag-"Det går kasst!!!!"
Affe-" aha......ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD DET ÄR SKÖNT ATT VARA LITEN!"
Jag-"ja, jo, det är väl det....."
Affe-" När får man lära sig det där konstiga*pekar på min mattebok*?"
Jag-" När du går i tvåan på gymnasiet.........*suckar*"
Affe-" YES! Då har jag.........6 ÅR KVAR!!!! Aja, nu ska inte jag störa dig mer. LYCKA TILL!"

Sen flinade han retsamt och lämnade mitt rum.
Tack Affe, att du tror på mig menar jag........ 




Kommentarer
Postat av: Gudmor

The secret !!!!

2008-12-08 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0