So I'm not moving

Nu ligger jag på min säng efter en lång dag som egentligen var kort... Sjukhusbesöket gick fort, fick klartecken att operera bort halsmandlarna vilket kändes skönt. Bihålerna var det bara att härda med enligt honom, jag vet att jag är en härdad människa men inte hur jävla härdad som hellst! Hoppas att jag får göra operationen under APU veckorna så slipper jag missa en jävla massa i skolan!
När det var klarre på sjukhuset skjutsade mamma mig till Maria. Vi tänkte för ovanlighetens skull se på film, och eftersom Maria är så efterbliven så blev det Titanic, hon vet att hon har sett den men kommer inte ihåg den!? HUR KAN MAN INTE KOMMA IHÅG DEN? Vi såg i alla fall ungefär 10 minuter innan vi somnade på soffan.

Vet ni vad jag just kom på?
Jag sitter och berättar massa dryga grejer endast för att jag ska slippa göra engelskan! DÅLIGT ANNA, MYCKET DÅLIGT!
Ska fan avsluta den här dagen med att göra någonting vettigt.

Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Tack för att du är en så bra kompis till Maria. Kram

2008-12-15 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0