I am not what they say

Idag är det lördag, eftersom klockan är över 12 så är det lördag. Imorgon (söndag) åker jag till stockholm för att shoppa på mellandagsrean med Maria och Johan. Kommer bli superdupermega bra!

Ikväll var det firning av Sandra som fyller hela 17-år idag!
Jag, som egentligen inte kunde vara med hade sagt till alla utom Maria att jag inte kunde komma.
Där ljög jag. Vid 10 åkte jag till Matfors och Älvrinken där tjejena skulle överraska Sandra med tända ljus över hela planen och sedan åka skridskor. Som den roliga lilla filuren klädde jag ut mig till en okänd tomte och gick dit. Det var så sjukt roligt att jag grinade av skratt! Fick även träffa Emsi som jag saknat!
Efter skridskoåkningen begav vi oss till E's farmors place där vi sjöng, hade presentutdelning och körde fejkchampange på 12 slaget. En lyckad kväll enligt mig.


Nu ska jag se The Hills som vanligt innan jag ska sova så sköööööönt!

(Klicka på bilderna för att få dom större)

 




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

EN KANON LYCKAD KVÄLL ENLIGT MIG OCKSÅ!!!

heheheeh,söt tjej på bilderna!

<33333

2008-12-27 @ 10:46:02
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0