Natti natti

Jag orkar inte ta fram kameran ur väskan för att lägga in dagens bilder.
Var på en fin lucia i tuna kyrka. Agnes var en världsfin tärna och jag var en mycket stolt storasyster! Personligen skulle jag nog aldrig ha vågat, men det var jätte fint och speciellt roligt av 4 av mina och Sandras innebandytjejer var med i barnkören.
Efter det åkte jag, Carro, Rebecka och Sandra hem till Sandra där vi kikade lite Idol. Carro och jag hade myror i bena och beslutade oss för en stadsfärd. Synd bara att bussen aldrig kom så vi vandrade mot Nattis place istället.
En riktigt trevlig kväll med ett umgänge jag i vanliga fall inte umgås med, men alla var jätte trevliga och kvällen slutar i min dundersköna säng som jag precis har landat i!

Nu blire cola och vänner i mängder innan jag somnar! Imorgon utlovas bilder! LOVAR PÅ HEDERSORD DENNA GÅNG!

Fast min Cookie bara har varit borta en dag så saknar jag redan min andra halva! MARIA, KOM HEM!

Kommentarer
Postat av: maria

SAKNAR DIG MED!!!!! lille vän

2008-12-13 @ 10:40:43
URL: http://mariatn.blogg.se/
Postat av: isabella

vilken fin blogg! :)

haft en bra dag?

2008-12-13 @ 17:13:02
URL: http://isabellaoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0