My soul slides away

Lång dag, mycket att göra lite tid. Jag tror på fullaste allvar att om jag skulle dö nu, då skulle det vara p.g.a av stress, helt och hållet! Jag är lite av en expert på att tycka synd om mig själv också...... MEN DET ÄR SYND OM MIG!

Fotbollsturneringen idag var faktiskt jävligt rolig, trotts det att vi förlorade våra matcher och fick åka hem. Jag och Maria åkte tillbaks till skolan där hon kämpade på med UF, och jag kämpade på ännu hårdare med Matten. Från klockan 12 till halv 4 satt vi där, jag är stolt över oss.

20 i 4 bussen till matfors där jag och Sandra hade julavslutning med småtjejerna. Det gick kanon!
Efter det trodde jag att min mor skulle vara snabb och skjutsa hem mig med tanke på allt jag hade att göra. Men icket! Vi skulle ut till birsta och hämta Anton. Efter mycket väntan m.m så var jag hemma klockan 8. Då var jag less, hungrig och trött. Jag ställde mig och laga mat till mig själv (bra anna), sen åt jag den så fort som jag bara kunde (bra anna) innan jag sedan satte mig med matten (bra anna!!!!).

Jag tror faktiskt jag kan allt som ska vara med på provet imorgon, och det är inte en inbillning, jag tror faktiskt jag kan det!
Nu ska jag läsa igenom allt en gång till, för säkerhetens skull innan jag ska sova så skönt, så skönt.

Jag hoppas att alla tänker på mig lite extra imorgon klockan 13.00! BE TILL GUD NU!

JAG SAKNAR ER! <3(+ världens bästa SB)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0