Kameraköp

Jag är glaaaaaad som ett as idag! Jag har varit och köpt min älskling! Den meningen kan misstolkas, att jag har varit och köpt mig en man som jag kallar älskling men så är icket fallet! Jag har varit och köpt min kamera! Det tråkiga var att den i rosa var slut, den var så himla fin. :') Så det fick bli en svart istället. Bild ser ni här nedanför. =)

Jag somnade 5 inatt p.g.a några otrevliga besked som gjorde mig jävligt less. Hade ställt klockan på halv 9 men jag var totalt död så jag gick upp 45 minuter senare. Klockan 10 var vi på plats på elgiganten. Efter handling var vi hemma en timme senare och jag slocknade i sängen efter lite lek med kameran, det där lät nog konstigt men med "lek med kameran" menar jag att jag knäppte kort och prövade den. Jag sov enda till 4. Helt sjukt.

Nu ska jag hoppa i duschen för att jag inte ska framstå som en ofräsh människa.
Imorgon fyller världens bästa SB år, då väntar en stor fet överraskning här i bloggen!
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN NU BLIR JAG PIRRIG,iiihhhh det pirrar i magen min! SAKNAR DIG SJUKLINGEN!!!<3

2008-12-26 @ 19:42:54
URL: http://sandrabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0