JB-update

Imorse hade jag allvarliga problem med att kliva upp ur min underbara säng. Det var bland det värsta jag har varit med om! Men efter många om och men konstaterade jag att jag var så illa tvungen eftersom jag måste göra klart min tavla på estetisk verksamhet. Gjorde mig i ordning och fikade på 15 minuter innan bilen rullade till skolan. Tavlan blev klar, det ryktas om ett MVG så det gillas! Är faktiskt nöjd över min insats.

Äcklig lunch, bihåler som värker, ett väldigt oklart engelska arbete om Tsunamin.
Maria och jag sitter i ett grupprum nu. Jag vet att maria läser det här om någon minut så till dig säger jag:
Nu börjar jag med engelskan. HEHEHEHEHEHE hata mig inte!

Efter skolan blir det matfors och innebandy träning med småbrudsen och SB. Även maria hakar på för efteråt blir det myskäk!

Kommentarer
Postat av: maria

HATE YOU! giv me maj måååny bakk!

2008-12-11 @ 13:06:36
URL: http://mariatn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0