I want it

Fick ett litet livstecken från min älskade, saknade Lidköpingsbo som meddelade att jag passade bra i brunt hår! Det tackar jag för älskling, vet du vad som skulle göra mig ännu gladare? =) ATT FÅ FIRA NYÅR MED DIG! Om du inte pallrar dig hit så kommer jag hata Lidköping ännu mer! :O OK????

Har exakt just precis nu tagit ett beslut. Jag tror ingen har hört mig säga detta förut, men jag ska tatuera mig! Om det blir snart eller på min 18 årsdag är upp till M&P, och känner jag dom rätt så får jag vänta mina månader! Iallafall så kommer det bli på vänster handled. Så mycket vet jag, sen har jag kommit på flera olika grejer som jag ska tatuera in, men då är frågan vilken av dom. Mer än så tänker jag inte avslöja! Bara att det kommer bli sjukt bra! Och att jag är så peppad så jag vill göra det nu, nu, nu!!!!!!!

En till sak är att vårat UF går super bra! Jag finner inga ord om hur bra det går! Vi är bäst helt enkelt!
Nu blir sminkborttagning sen krypa i sängs och slå på vänner såklart!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sjukt kul att det går bra för erat företag! Är tokkär i mitt armband ;) Keep up the good work! :)

2008-12-04 @ 01:20:07
URL: http://allofit.blogg.se/
Postat av: LiNdA sJöDiN

hejsan söta anna,

jag tycker att du ska tatuera linda<3 på din handled ;D

2008-12-06 @ 01:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0