I hope you forgive me

Svar till Gudmor: Imorgon Eva, då jävlar! Jag och Maria ska peppa "The secret" hela dagen och ha den i baktanken hela dagen! Promise!

Drog i mig min sista Red Bull för kvällen för ca 15 minuter sen. Smart tjej! Så nu blir det 90210. Pluggningen tog slut för ca 5 minuter sen, det var konstigt nog lättare att koncentrera sig när Affe hade gått och lagt sig.... Elak storasyster.
Jag tror jag kom upp i ca 20 sidor i blocket idag. Lite småstolt över mig själv och min insats, men frågan återstår: Hur mycket kan jag?

Jag hoppas alla mina kära bloggläsare tänker på mig extra mycket imorgon, från klockan halv 9 och 4 timmar framåt.
Jag ska be innan jag går och lägger mig.
110% Sanning.
Godnatt
Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0