I can't even convince myself

Dagen har varit skön, men alla dagar har sina brister, även denna.
Gjorde klart en uppgift på Info & Layouten sedan gjorde jag även ett ryck med engelskan, så nu har jag bara en del kvar! Det känns obeskrivligt skönt.

Efter skolan gick jag och Maria och skickade iväg lite armband till kunder, sen träffade vi Sandra och Rebecka en sväng och sen tog vi bussen hem till Maria. Som vanligt kom jag på mig själv med tusen olika ursäkter till varför jag inte skulle börja med matten. Till slut tog jag tag i det och upptäckte att hon hade gett mig en jävla massa uppgifter som vi inte ens har gjort! Måttligt less jag blev, det var grin-varning!
I alla fall så käkade vi sen åkte vi ner hit, jag gjorde ännu mer matte och det börjar sakta med säkert gå upp ett litet ljus i min hjärna! That's nice.

Nu ska MN lämna mig och min vackra lägenhet. (skämt o sido, jag har ingen lägenhet...)
Ska även bjuda på de 3 vackraste sångrösterna i hela universum,

Peter Jöback, Rebecka Sahlin och Anna Johansson! NJUT!

Kommentarer
Postat av: den där becky

Bara ren njutning. :D

2008-12-17 @ 22:45:44
URL: http://rebeckasahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0